torsdag 1. desember 2011

Drømmelisten..

Jeg husker da jeg var liten og skrev ønskeliste til jul, det var lister det! Den kunne inneholde alt fra levende dyr til campingvogn, og ønskene var maaange. Det var tider, men mange år har gått og listene har blitt kortere og kortere. Ikke nødvendigvis fordi jeg har så innmari mye, men fordi fornuften og realiteten som følger med voksenlivet har begrenset julegavelistene.


Så i år har jeg skrevet en meget fornuftig ønskeliste på vegne av hele familien. Den inneholder blant annet ny dyne, sausenebb, ullsokker til barne og andre godsaker. Nå derimot er det på tide med en drømmeliste over hva jeg drømmer om skal ligge under årets juletre. Ta en titt og drøm deg bort du og :) Siden høyre ringfinger fortsatt er ledig så denne reven få plass der.


En Cecilie Melli sommerkjole



Det er viktig å ikke fryse på beina så da går vi for et ullteppe.




Heklet puff.


Englespillet som har ringt julen inn hos mor Gerd (min farmor) i alle herrens år. Nå ønsker jeg meg et jeg og, lurer på om de fortsatt er å få tak i?


Sengesett fra By Nord...det er jo nesten på grensen til fornuftig ;)


Slenger på denne skjønne T-skjorten siden noen allikevel har tatt turen innom en By Nord butikk.


Litt blingbling fra Dyrberg Kern.






Tapet fra Scandinavian Surface til småguttene våre.





Ørepynt fra Snö i mange ulike farger.

Denne metallic genseren kan gjerne få varme meg utover vinteren...når jeg tenker meg om så tror jeg faktisk dette er fra Kappahl, så mye mulig den kommer i hus før jul :)




En fyldig og fin hjerteranke som ikke er kresen på miljøet! (jeg har allerede to som ikke vil vokse seg store...)


Ha en fortsatt fin julehandel til dere som ennå ikke er ferdig!


Alice

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar