lørdag 26. november 2011

Når mor pepperkakebaker...


Beskrivelse av boligen


Romslig enebolig i Quadra-stil på hele 761 cm2, her er god plass til venner og kjente av både seigdamer og kakemenn. Store rom og god takhøyde for dine godteri-gjester.


Pepperkakeboligen har


- Melismalte vinduskarmer

- Ingen skyvedørsgarderobe

- Mangel på hvitevarer

- Velbalansert ventilasjon

- Absolutt ingen elektrisitet

- Neppe parkett på gulv







Sånn, da har huset stått over natten og det lukter virkelig jul her. Jeg skal ærlig innrømme at funkishuset sikkert ikke blir så populært den dagen det skal knuses og spises. Derfor er jeg veldig glad for at jølstringen og Theo har bidratt med et overpyntet pepperkakerådhus *nam nam*


Alice













1 kommentar:

  1. Når jeg tenker meg om var det jo et Quadra hus jeg drømte om mens det ennå var liv i husbyggerdrømmen, hva skal du ha for dette? Blir vel det nærmeste jeg kommer..:)

    SvarSlett