fredag 25. november 2011

Snart tenner vi det første lys

Nå nærmer det seg advent med stormskritt og jeg føler at jeg allerede ligger laaangt etter allerede når det gjelder pynting. Så nå må jølstringen opp på loftet og hente ned den store kassa med julepynt *gleder meg*

Jeg har lett litt etter tips til adventsstake og la blant annet merke til at Marimor hadde fått tak i så flotte kubbelys. Min lillesøster ringte meg og lurte på hvor de var kjøpt og om de kunne bestilles på nett. Det var da jeg fikk ideen om å lage noe lignende selv. Gikk til innkjøp av 4 sinkskilt og rotet litt rundt i hobbykassen min, ble ganske så fornøyd med resultatet. Så i går ble de pakket inn og sendt nordover til min kjære søster....gjelder det jo å sanke inn litt søsterpoeng i denne førjulstiden ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar